Hotovky od Košíku pomůže rozvíjet i Kolkovna nebo Manifesto

Online supermarket Košík.cz pokračuje v rozvoji svého sesterského projektu HotovkyKošík.cz. Jeho popularita nepřestává klesat a jen za poslední měsíc prodal skoro 50 000 porcí. Počáteční kapitolu – tu kovidovou – však postupně uzavírá a vrací se k původní strategii, která stojí na rozvoji vyváženého menu se zapojením celé řady nových partnerů. Nově se tak v nabídce objeví například čerstvě zachlazená hotová jídla od Kolkovny nebo z Manifesto Marketu, kteří pro projekt ve spolupráci s Košíkem vybrali a upravili své nejoblíbenější recepty.

Přestože v nabídce zatím zůstává několik druhů dotovaných jídel, Košík bude Hotovky nadále rozvíjet v rámci původní filozofie „Jednoduše pro všechny“, pro kterou projekt na konci loňského roku vznikl. Do nabídky, na níž se budou podílet ty nejvýznamnější partneři českého gastronomického trhu, se postupně dostanou jídla v různých cenových hladinách – od základních po prémiové. Menu se díky partnerské spolupráci v následujících měsících výrazně rozšíří a nabídne širokou škálu jídel mezinárodních kuchyní.

„V době krize jsme prodali sto tisíc dotovaných hotovek a darovali tisíce porcí do nemocnic nebo záchranným složkám. Tuto kapitolu jsme však uzavřeli, zákaznická báze se od té doby výrazným způsobem změnila a my se vracíme k původní vizi projektu z konce loňského roku,” zmiňuje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz. “Naše místo už není jen v domácnostech, ale také ve firmách a nebojíme se ani oslav nebo společenských akcí. Naše hotovky budou i nadále přinášet nejlepší kvalitu, která bude dostupná a konkurenceschopná domácí kuchyni. Receptury musí zajistit, že jídla budou mít po šokovém zachlazení trvanlivost několik dní, mít skvělou chuť i po domácím ohřevu a podle tohoto klíče volíme nové partnery.”

Menu od prvních partnerů, upravené Hotovkám na míru, aktuálně Košík zařadil do nabídky. Nabídku tak doplňuje síť restaurací Kolkovna nebo vybrané gastrokoncepty z Manifesto Marketu. S oběma partnery Košík vybral a upravil receptury s ohledem na specifika konceptu. V případě Kolkovny se v nabídce objeví například její vyhlášená zelňačka, kachna s cibulovým zelím nebo kančí kýta na šípkové omáčce. Manifesto bude reprezentovat americký street food od Dirty Dog BBQ, masové i vegetariánské burgery od The Craft Burger a italská risotta z L’Atelier Charlie Voston.

„Pro Kolkovnu je zapojení se do projektu zajímavou výzvou. Naše receptury vychází z konceptu kvalitní české gastronomie pro každý den, navíc jsme je ve spolupráci s Košíkem dokázali upravit tak, aby obstály i jako čerstvě zachlazená hotová jídla. Můžeme se zároveň opřít o vysokou znalost naší značky mezi Pražany a nabídnout dlouholeté zkušenosti s tím, co Čechům skutečně chutná,“ uvádí Michal Štěpánek, šéf konceptu Kolkovna. “Jedná se pro nás o vstup do nového segmentu, na druhou stranu v něm vidíme potenciál a dává nám smysl linii hotových jídel s Košíkem dlouhodobě rozvíjet.”

„Z nabídky autentických mezinárodních kuchyní působících v Manifestu jsme vybrali a otestovali takové recepty, které se dají uchovat bez nejmenší újmy na kvalitě a chuti. Jsou zabaleny okamžitě po přípravě i s návodem, jak si je doma s nejlepším výsledkem ohřát. Návštěvníci se do Manifesta po rozvolnění vracejí, ale možnost vychutnat si naši gastronomii u sebe doma nebo v práci chceme nabízet i nadále,“ řekl zakladatel Manifesta Martin Barry. 

S Manifestem a Kolkovnou již Hotovky od Košíku nabízejí skoro 70 druhů jídel včetně salátů, polévek nebo dezertů, nově je možné objednat také nápoje. Celý koncept se navíc v nejbližších týdnech rozšíří o další desítky jídel například ze středomořské, indické, asijské nebo vegetariánské kuchyně se zapojením dalších významných partnerů. Do Hotovek se navíc nově zapojuje také B2B služba Košíku – ProfiKošík.cz, která bude vybraným dodavatelům zavážet potřebné suroviny.